מהו יחס המרה טוב - מהו CTR טוב

מהו יחס המרה טוב - מהו יחס המרה רע


 ה



לעתים מאוד קרובות נשאלת השאלה מהו יחס המרה טוב/ מהו יחס הקלקה טוב. כלומר  מהוא יחס ההמרה שאנחנו יכולים להיות מרוצים ממנו. 

מאמר זה עוסק בשאלה זאת.
במאמר זה אתייחס ליחס המרה וליחס הקלקה בצורה דומה. 

מה זה יחס המרה

כזכור יחס המרה פירושו (באופן כללי) כמה לחצו על המודעה לעומת כמה פעמים המודעה הופיעה.
כך למשל אם יש דף אחד שיש בו  מודעה אז אם במשך חודש צפו בדף 1000גולשים  ולחצו על המודעה 10 פעמים אז יחס המרה הוא אחד למאה דהיינו 1%

מציאת ממוצע יחס ההמרה/ יחס הקלקה

אם אתם רוצים לשפר את יחס ההקלקה של מודעות שלכם באתר שלכם ולראות איזה דפים הניבו לכם יותר ואיזה פחות יש לראות  מה הממוצע שלכם ואז להשוות אליו. 

דהיינו אם לדוגמה באתר מסוים יחס ההקלקה הוא 1.5% במשך שלושה חודשים כשכל חודש הוא סביב היחס הזה אזי מה שמתחת ל 1% הוא יחס הקלקה נמוך, ומה שמעל 2% הוא יחס הקלקה גבוהה. 

אם אתם רוצים להשוות בין אתרים שונים, מצאו קודם את ה ממוצע שלכם ותשוו אליו.

אז מה הממוצע של כל האתרים בעולם

התשובה הרווחת לשאלה זאת אומרת תלוי...
  • תלוי באתר/ בנישה/ בתחרות...
  • בנוסף, אם נתייחס לתוכניות שותפים של גוגל אדסנס אז יש להם איסור על משתתפי התוכנית להגיד מה אחוזי ההמרה שלהם. (בגלל זה לא תמצאו נתונים מדויקים).

ובכל זאת תשובה.... מהו יחס המרה טוב

הרבה מאנשים שעוסקים בתוכניות שותפים מתייחסים ליחס המרה סביר לאתרים כ-1.5% 
ויחס המרה סביר עבור בלוגים הוא סביב 1%

אנחנו באופן אישי רואים ביחס המרה לדפים באתר פחות מ 1% כיחס המרה נמוך. 


איך לעבוד עם יחס המרה/ יחס הקלקה

אנחנו מציעים לכם לבדוק את יחס ההמרה של האתר שלכם כולו ואז לבדוק חלקים שונים ממנו ולשפר אותם.