להבנת ה CPM יש מקום חשוב ביותר בתוכניות שותפים (מכל סוג שהוא). הסבר פשוט ובסיסי על CPMCPM הוא ראשי התיבות של Cost per impression . פירושו הוא כמה כסף אתם מקבלים על 1000 חשיפות של המודעה שלכם (זה בהקשר של גוגל אדוורד) הוא בהקשר של גוגל אדסנס כמה כסף אתם מקבלים עבור חשיפה של 1000 פעמים של המודעה. אפשרות אחת - תשלום עבור 1000 חשיפות של המודעהישנן תוכניות שותפים אשר פשוט משלמות עבור ספר חשיפות של המודעה. לא משנה אם מקליקים עליה או שלא, הרעיון הוא פשוט כמה פעמים המודעה הוצגה ולפי זה הן משלמות (נניח דולר לכל 1000 הופעות.אפשרות שניה - PPC והקשר לCPMנניח שאתם משתתפים בגוגל אדסנס, ואתם שמים את הקוד של גוגל אדסנס באתר שלכם. ישנו אחוז מסוים של גולשים הלוחץ על המודעה שלכם, וישנו ממוצע של כמה כסף אתם מקבלים על כל קליק. במקרה כזה אתם לא מקבלים תשלום לפי אלף מודעות אלה לפי אחוז הלוחצים כפול כמה כסף לכל קליק. העניין הוא ששני המשתנים האלה משתנים (כמה כסף לכל קליק, וגם כמה לחצו על כל קליק). יחד עם זאת אתם יכולים לחשב מה היה קורה אילו היו נחשפים 1000 איש למודעה איך מחשבים
איך להשתמש בזהאבל מה זה טוב? הרי זה תיאורטי בלבד, מה שחשוב זה כמה מקליקים וכמה מקבלים על כל קליק התשובה נעוצה בסטטיסטיקה: אם יש לכם הרבה תצוגות דף תוכלו בסופו של דבר לראות שהמספרים "מתאזנים" כך שלכל אלף צפיות אתם מקבלים סכום מסויים (נניח 20 שקלים) כתוצאה מכך אפשר להשתמש בכך לכמה צורות
חשיפות זה יכול להיות באנר, מודעה וכד'. קישורים |
כסף באינטרנט - איך לעשות כסף אינטרנט - עבודה מהבית > להרוויח כסף בעזרת תוכניות שותפים > תוכניות שותפים - מונחים חשובים >