ערוצי מעקב בגוגל אדסנס


ערוץ מעקב הוא אחד הדברים החשובים שצריך להבין אותם בתוכניות שותפים. 
ערוץ מעקב מאפשר לנו להגדיר אתר מסוים (או עמוד מסוים או אשכול עמודים מסויימים) בשביל לבדוק את הביצועים שלו בגוגל אדסנס (בעיקר כמה לוחצים על המודעות באתר). 

למשל
נניח שיש לנו שני אתרים שמופעל עליהם גוגל אדסנס:

כשאנחנו מסתכלים בדוחות של גוגל אדסנס, אנחנו רואים שמידי פעם אנשים לוחצים על המודעות המופיעות בגוגל המפורסמות.

אבל באופן רגיל אנחנו לא יודעים על איזה אתר לוחצים יותר. 
לשם כך אפשר להגדיר שני ערוצי מעקב בגוגל אדסנס 
ערוץ בלוגר
ערוץ גוגל סייט

כך נוכל לדעת אנשים לוחצים על מודעות בכל אתר (קליקים), וגם מידע נוסף (כגון הופעות המודעה, תשלום משוער וכד')


בנוסף
אפשר לקרוא את ההסבר של גוגל מה זה ערוצי מעקב:
  • קבוצה מסויימת של עמודים או של מודעות
  •  מוגדרת על ידי שותף התוכנית לצורכי מעקב ודיווח. 
  • שותפים יכולים ליצור ערוצי מעקב על מנת לעקוב אחר מדדים מסוימים על פני עמודים, אתרים, ושמות תחום (דומיין) .
Comments